ایران من

اجتماعی و بحث روز

ایران من

اجتماعی و بحث روز

تب فوتبال ل ل

یوهووووووووووووووووو بازیهای جام جهانی فوتبال شروع شد بازم همه رو تب فوتبال می گیره بازم چند هفته استرس و اضطراب من که امیدوارم ایران از گروهش صعود کنه.... من خیلی دلم می خواست بازی هارو از نزدیک ببینم اما هیچکی معرفت نداشت ما را ببره:( بچه های مقیم آلمان حسابی خوش خوشانشون شده برا اینکه براحتی بازی ها رو میرن میبینن امشب شب اول بازی هاست آلمان 4-2کاستاریکارو برده البته نتیجه از قبلم معلوم بود .برا اینکه گروه آلمان راحترین گروه امساله . خوب بچه ها باید منتظر باشیم ببینیم ایران چه میکنه !!!!!!!!!!!! دلم برد می خواد بازیهای پر از گل و زیبا .جام جهانی قبل بدون ایران یه کمی دلگیر بود ولی باعث شد من کنکورو بد بدم و برم دانشگاه آزاد . آخه وقتی شما سه تا برادر داشته باشین که عاشق فوتبال باشن خوب شما هم ناخواسته میرن میشنین و بحث های کارشناسی که بالا میگره .اونا طرفدار برزیل.انگلیس و شما هم طرفداره ایتالیا باشین فکر کنین چی میشه همیشه خونتون پر از سر وصداست و نتیجه این میشه که وقتی نمیمونه واسه جمع بندی مطالب کنکور.......... من به همه اونایی که امتحان دارن و پشت کنکوری هستن مادرانه توصیه میکنم قید بازیهای امسالو بزن ولی اگر فکر میکنین فقط همین بازی ایران اشتباه می کنین چون مریضی فوتبال دوره نقاهتش طولانی وقتی به خودت می آی که به کنکور چیزی نمونده.. تیم ایتالیا بدون ستاره محبوب من کمی در تاریکی فرو میره .آخه امسال تا جایی که خبر دارم مالدینی دیگه بازی نمیکنه .اغلب ستاره هایی که ما باهاشون بزگ شدیم کم کم دارن بی فروغ میشن یا خیلی وقته که از دنیای فوتبال کنار رفتن...باجو...روماریو...کوپکه...اشمایکل...والان هم که مالدینی وخیلی دیگه اما بازیهای خوبشون همیشه به یاد می مونه البته زیدان هم قراره بازی فوتبال بعد از جام 2006کنار بذاره .به نظر من ستاره دوران ما بهتر از ستاره های جدیده هم از نظر بازی و هم از نظر اخلاقی مثل خودمون و بچه های نسل جدید(به جدیدا بر نخوره)منظورم اینه که خیلی فرقه بین حتی بچه های دهه 60چه برسه به بچه های قبل و بعد.... بگذریم.......... امسال هم بازی ها ستاره خودشو داره و حماسه سازی تیم های خودشه من امیدوارم ایران حماسه ساز 2006باشه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد