ایران من

اجتماعی و بحث روز

ایران من

اجتماعی و بحث روز

روز پدر مبارک باشه و البته روز مرد

خوب امشبم روز پدره

روز بابای که خیلی برام زحمت کشیده ,شاید به روی خودش نیاورده ولی میدونم چقدر دوستم داره به خاطذ من چهار سال تو بدترین شرایط آب وهوایی کار کرد تا من بتونم درسمو بخونم

نمی دونم می تونم زحمتاشو جبران کنم یا نه ؟اینا رو برا خودشیرینی خودم نمی گم چون بابا هیچوقت این نوشته رو نمی خونه وبه خودشم روم نمیشه همه حرفامو بگم.اما بعضی وقتا که دستامو تو دستاشو میگیره از زبری دستاش لذت میبرم چون میدونم هر خطی در کف دستش به خاطر زحمتی که واسه ما کشیده.

دلم میخواد بغلش کنم وببوسمش و بهش بگم بابایی روزت مبارک اما هنوز از سر کارش برنگشته به خاطر قسط ماشینمون مجبوره کار کنه با اینکه 5 سالی هست که بازنشسته شده ...

بابای من خیلی زود عصبانی میشه از کوره در میره اما هیچی تو دلش نیست صاف وساده است و حتی لقمه خودشو داده به ما که برا خودمون کسی بشیم .

بابا جونم خیلی کارا کرده برا اینکه زندگیشو بسازه خیلی تلاش کرده.باباش هیچی نداشته اون از صفر شروع کرده و حالا خیلی چیزا داره به قول خودش هر چی از خدا خواسته بهش داده یه زن خوب و دخترای قشنگی مثل ما و پسرای مثل برادرام (از خودمون تعریف کردم؟؟؟)و یه خونه و زندگی که اگه همیشه آروم نبوده اما هر چی میخواسته ازش گرفته.........

بابا روزت مبارک والبته روز همه مردای دنیا مبارک باشه....دوستت دارم به اندازه قلب خودت

فدات شم....

نظرات 3 + ارسال نظر
نازخاتون سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ http://nazkhatoon.blogspot.com

زهرا جانم سلام. دیگه نمی نویسی عزیزم؟

لطفا ادرس ما را در لیست لینکهای خود پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ

ما از تمامی مدافعین جنبش آزادی زن و مدافعین حقوق زنان می خواهیم از این پوسترها و این شعارها برای مراسمهایی که در سراسر ایران برگذار می شود استفاده کنند. ما می خواهیم در تمامی مراسمها با شعار ستم بر زن موقوف٬ 8 مارس باشگوهی به نمایش بگذاریم. دوستان و دیدار کنندگان حمایت کنید. پوسترها را وسیعا در محلات و خیابانها پخش کنید. ما از تمامی سازمانهای مدافع حقوق زن می خواهیم این پوسترها را تبلیغ کنند. این عکسها و هزاران صحنه روزمره در ایران تنها گوشه های کوچکی از یک جنبش عظیم برای آزادی زن در ایران است. حمایت کنید و کمیته برگزار کنند 8 مارس را تقویت کنید. نامه ها و ایمیلهای شما برای فعالینی که در داخل کشور با کمترین امکان به استقبال 8 مارس باشکوه می روند دلگرم کننده است. حقوق زنان جهان شمول است. پس از جنبش ما حمایت کنید و روز جهانی زن نیز باید جهانی باشید. اتحاد و همبستگی ما رمز پیروزی ماست.

زنده باید آزادی و برابری
ستم بر زن موقوف
زنده باید 8 مارس
http://8march.blogfa.com/

میدیا پسزی از کردستان جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:45 ق.ظ http://medyamw.blogfa.com/

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک می گم امیدوارم تو کارت موفق باشی
البته من وقت نکردم همش رو ببینم
من تو رو توی وبلاگ کانون مدافعان حقوق زنان پیدا کردم
بیانیه رو امضا کرده بودی
من در مورد حقوق بشر و توسعه دموکراسی فعالیت می کنم و هدفم صلح و دوستی برای همه مردم دنیاس
وبلاگم هست:
/http://www.medyamw.blogfa.com
تازه شروع کردم خوشحال می شم بهم سر بزنی و اگه قابل بدونی در نوشتن وبلاگ کمکم کنی
دوست دارم هر کی این رو می خونه بیاد به وبلاگم و همه با هم مبادله ی لینک داشته باشیم
موفق باشید منتظرتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد